ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ

Το σχολείο μας στις 27, 28 και 29 Μαρτίου πραγματοποίησε τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στο Ναύπλιο με τα παιδιά της Β΄ τάξης.

Περάσαμε  από τον Ισθμό της Κορίνθου όπου νιώσαμε δέος κοιτάζοντάς τον.

Θαυμάσαμε το μεγαλείο του αρχαίου θεάτρου της Επιδαύρου,  το οποίο θέατρο εναρμονίζεται  πλήρως με το φυσικό τοπίο. Περιηγηθήκαμε  στην ορχήστρα. Ανεβήκαμε  στις κερκίδες, περιδιαβήκαμε  στα διαζώματα. Τα παιδιά της θεατρικής ομάδας είχαν την ευκαιρία να απαγγείλουν κάποιους στίχους από τα χορικά της τραγωδίας «ΕΛΕΝΗ» του Ευριπίδη.

Η βραδινή βόλτα στο Ναύπλιο μας μάγεψε όλους  καθώς βλέπαμε  ψηλά το φωτισμένο Παλαμήδι. Το βραδινό φαγητό σε ταβέρνα του Ναυπλίου συνοδεύτηκε και με χορό όπου όλα τα παιδιά γίναμε  μια παρέα.

Η επόμενη μέρα είχε ανέβασμα στο Παλαμήδι. Επισκεφθήκαμε  τη φυλακή του Κολοκοτρώνη και διαπιστώσαμε ότι δυστυχώς ο μεγάλος ήρωας της Ελληνικής επανάστασης φυλακίστηκε άδικα, ενώ θα μπορούσε να προσφέρει στον αγώνα των Ελλήνων. Το κατέβασμα ήταν μοναδική εμπειρία.

Η επίσκεψη στην εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα, έξω από την οποία σκότωσαν τον Ιωάννη Καποδίστρια, ήταν μία ακόμη διαπίστωση ότι οι διαμάχες και τα προσωπικά συμφέροντα ήταν ο μεγαλύτερος εχθρός του αγώνα των Ελλήνων.

Η επίσκεψη στο αρχαιολογικό μουσείο της πόλης, που βρίσκεται στην πλατεία Συντάγματος, ήταν κατατοπιστική καθώς περιείχε και πολλά ευρήματα του Μυκηναϊκού πολιτισμού. Είχαμε  την ευκαιρία να περιτριγυρίσουμε  στα στενά της πόλης και να διασκεδάσουμε σαν μια μεγάλη παρέα.

Τις Μυκήνες επισκεφτήκαμε παίρνοντας το δρόμο της επιστροφής. Γνωρίσαμε από κοντά την αρχαία πόλη των Μυκηνών, ενημερωθήκαμε  για βασικά στοιχεία της εποχής και μάλιστα είδαμε το ενδιαφέρον πολλών τουριστών.

Συνδυάζοντας την κλασσική παιδεία με τον σύγχρονο πολιτισμό κάναμε στάση στο εμπορικό κέντρο των Σπάτων.

Η επιστροφή στη Λάρισα μας βρήκε όλους με χαμόγελα και γεμάτους νέες εμπειρίες.

Συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί  Στέργιος Ανδρέου, Ιωάννης Βλησσάρης, Αικατερίνη Καραβάκα, Θωμαΐς Κατσιούλα , Παρασκευή Τσιούρβα.